• 11ats.

    kaip manot ar tiktu si pasakele krikstynom?

    man pasiule kaip zaidima tokia pasakele, ar tiktu ji krikštynoms? priedo krikstynos si sestadieni
    http://www.vaikam.lt/?to=read&with=test

    redusisKrikštynosĮsimintasĮsiminti

Atsakymai

  1. 3

    Vau nu tu cia pavarei emiliukas,saunuole,manau tikrai bus norinciu pasinaudoti ir pritaikyti savo sventem siuos zaidimus ;)

    pavasarinuke

  2. 2

    na tikrai nemanau kad tik nors gal ziurint kaip ten tu zodziu pridesi.

    mamyciuke

  3. 2

    radau žaidimų,gal kas tiks:)



    įdėjos krikštynoms


    Žaidimai mažiesiems

    Kai krikštijamas paaugęs vaikutis, o krikštynose dalyvauja daugiau jo bendraamžių, svarbu pasistengti jog šventė vaikams būtų linksma bei įdomi. O kuri vaikų šventė gali apsieti be žaidimų? Siūlome įvairių vaikiškų žaidimėlių, kurie šventės metu neleis nuobodžiauti mažiesiems išdykėliams.

    Meškio slėpynės
    Visi vaikai sėdi užrištomis akimis vienoje eilutėje. Maždaug už dešimties žingsnių paslėpkite meškį. Po duoto ženklo puola visi vaikai ieškoti meškiuko ir laimi tas, kuris pirmas jį ras. Galima sugalvoti kokį prizą.

    Paslaptinga virvė
    Ištempkite tarp dviejų medžių ar sienų virvę vaikų pasiekiamame lygyje. Ant jos prikabinėkite visokių daiktų: kankorėžių, vatos, kaspinėlių, kempinių ir, žinoma, supakuotų dovanėlių. Kiekvienas vaikas eina palei virvę užrištomis akimis ir ieško dovanėlės sau.

    Nykštukų lenktynės
    Į stiklines pripilam skanaus gėrimo vaikams. Prie šiaudelių priklijuojame iš skirtingo spalvoto popieriaus iškirptus nykštukus. Naudojamas kauliukas ne su skaičiais, o su spalvomis. Kiekvienas vaikas ridena kamuoliuką. Jei išmetė savo spalvą, tai gali iš savo stiklines tris gurkšnius gerti. Laimi tas, kuris pirmas išgėrė.

    Lagaminas
    Šis žaidimas yra dviem vaikams. Kiekvienas gauna vienodo dydžio lagaminus ir dėžutę su dešimt drabužių. Vaikai atsistoja prie dėžučių, lagaminas paguldomas 3-4 žingsniai toliau. Kas pirmas susipakuos viską į lagaminą?
    Galima ir kitaip. Į didelį lagaminą pridedame įvairiausių drabužių ir paslepiame juose čiulpinuką. Kas pirmas jį ras?

    Paieška
    Nufotografuokite prieš krikštynas 10 žaislų arba kitokių daiktų. Šventės metu paslėpkite šituos daiktus sode arba namie. Vaikai suskirstomi i dvi grupes. Kiekviena grupė gauna po krepšelį sudėti rastiems daiktams bei penkias nuotraukas ir pasiunčiami ieškoti. Kuri grupė greičiau suras visus penkis daiktus?

    Indėnai
    Iškerpame 4 cm pločio juosteles iš gofruoto popieriaus. Juostelę pritvirtiname kiekvienam vaikui aplink galvą. Sode arba kambaryje paslepiame spalvotų, ilgų plunksnų(gulbės, anties). Vaikai gali tų plunksnų ieškoti ir užsikišti už juostos. Laimės tas, kas plunksnų susirinks daugiausiai.

    Dvynukai
    Šitam žaidimui reikia kiekvienam vaikui skirti po du vienodus žaislus. Vieną vaikas gauna į rankas, o kitą, paslėptą, turi ieškoti. Kas suras pirmas savo dvynukus?

    Lobio paieška
    Paslėpkite kiekvienam vaikui po dovanėlę kambaryje. Kambarį užtamsinkite, įduokite kiekvienam vaikui po prožektorių ir leiskite kiekvienam susirasti savo lobį.

    Banditas
    Žaidimo aprašymas: Žaidėjai stovi ratu, vienas žaidėjas - rato viduryje. Kai viduryje stovintis žaidėjas sušunka "Banditas" ir parodo į kurį nors žaidėją, tas turi užsidengti rankomis abi ausis, žaidėjas iš dešinės turi kaire ranka užsidengti dešinę ausį, o žaidėjas iš kairės turi dešine ranka užsidengti kairę ausį. Jei kuris nors iš jų suklysta, stoja į rato vidurį.

    Burime
    Žaidimo aprašymas: Burime - tai žaidimas, kuriam jau keli šimtai metų. Žaidžiant šį žaidimą reikia sukurti eilėraštį pagal duotus žodžius. Pabandykite sukurti ketureilius su žodžiais (jie turi būti panaudoti rimui):
    arklys - krioklys - bėglys - sakys;
    Sniegas - miegas - juokas - šokas;
    Diena - viena - kava - tava.

    Daiktai kaip žmonės
    Žaidimo aprašymas: Žmogus turi rankas, kojas, galvą. Gyvūnai gali bėgioti, vaikščioti, sėdėti, bėgti, šokti. Bet tokius judesius gali daryti ne tik žmonės ir gyvūnai. Tai gali daryti ir kai kurie NEGYVI daiktai. Pvz., laikrodis gali eiti. Išvardinkite daiktus ar reiškinius, kurie panašiai kaip žmonės ir gyvūnai: turi kojas (kojytes); turi rankas; jie kalba (skleidžia garsus); jie gali gerti (prisipildo skysčio); atiduoti aplinkai savo šilumą.

    Daržo pasakos
    Žaidimo aprašymas: R.Kiplingas parašė pasakas, kurių pavadinimai yra "Kodėl kupranugaris turi kuprą", "Kodėl dramblio straublys toks ilgas" ir kitas. Šiose pasakose rašytojas aiškina kaip ir kodėl atsirado kupra ar ilgas straublys. Žinoma, visa tai aiškina pasakiškai. Ir jūs sukurkite pasakas - paaiškinimus apie daržoves. Pasakų pavadinimai galėtų būti: "Kodėl pomidoras raudonas", "Kodėl ridikėlis turi uodegytę", "Kodėl arbūzas dryžuotas", "Kodėl kopūstas turi tiek daug lapų", "Kodėl agurkas turi spuogelius".

    Gulbių šokis
    Žaidimo aprašymas: Visi nors kartą matė Mažųjų gulbių šokį iš P. Čaikovskio baleto "Gulbių ežeras". Šokėjos šį šokį šoka ant pirštų galiukų. Pabandykite pakartoti šokį ir būtinai sušokite jį ant pirštų galiukų, ant kulnų, vidine pėdos puse, išorine pėdos puse ir ant kelių.

    Intonacija
    Žaidimo aprašymas: Kai kalbame, mes kreipiame dėmesį į sakinio turinį, tačiau ne mažiau svarbi ir intonacija, su kuria pasakytas sakinys. Kiekvieną sakinį mes galime pasakyti su daugybe atspalvių. Ir kiekvieną kartą tas sakinys įgauna naują prasmę. Pasakykite labai paprastą sakinį "Na štai ir viskas!". Bet pasakykite:
    džiaugsmingai, tarytum būtumėt pabaigę ruošti namų darbus;
    su pasitenkinimu, tarytum būtumėt užmušę paskutinę musę, buvusią kambaryje;
    nusiminusiai, tarytum būtumėte nepamatę paskutinės mėgstamo serialo serijos;
    su išgąsčiu, tarytum jus būtų pasivijęs vilas, nuo kurio bėgote;
    pavargusiai, tarytum ką tik nuskutote kibirą bulvių.

    Juodoji magija
    Norint žaisti šį žaidimą reikalingi bent du žmonės, žinantys taisykles. Kuo daugiau nežinančių, tuo smagiau :) Likusių žaidėjų tikslas yra atspėti žaidimo taisyklę. Taip pat labai svarbu, kad tie žaidėjai, kurie atspėja taisyklę, nepasakytų jos garsiai, o pakeistų pagrindinius žaidėjus. Galima žaisti tiek ilgai, kiek norisi, jei dar yra žaidėjų, kurie neatspėjo žaidimo taisyklės.
    Žaidimo aprašymas: Vienas iš žaidėjų, žinančių taisykles, išeina už durų. Kartu su grupe likęs žaidėjas susitaria kokį nors daiktą, kuri išėjęs žaidėjas turės atspėti. Tarkime, tai bus kėdė. Žaidėjas, kuris buvo išėjęs už durų turi atspėti kokį daiktą grupė susitarė tik atsakinėdamas į žaidėjo, kuris buvo su grupe, klausimus. Klausimai turi prasidėti "Ar tai yra...", o atsakymai gali būti tik "Taip" arba "Ne". Klausimų skaičius neribojamas, bet žaidėjas, buvęs už durų, visada atspėja.

    Taisyklė , kurią PRIVALO žinoti abu pagrindiniai žaidėjai: prieš užduodant klausimą "Ar tai yra ... (tas sugalvotas daiktas)" VISADA yra užduodamas klausimas apie daiktą, kuris yra juodos spalvos. T.y. Pagrindinis žaidėjas paklausia, pvz., "Ar tai yra anglis?" (Ar tai juoda tulpė? Ar tai Jono batai? (jeigu Jono batai juodi) ir pan.) ir tik tada užduoda klausimą "Ar tai kėdė?". Juodos spalvos daiktas yra ženklas už durų buvusiam žaidėjui, kad sekantis klausimas bus apie tą daiktą, kurį grupė buvo sugalvojusi.

    Papildomi nurodymai: Prieš pradedant žaisti žaidimą, galima papasakoti, kad pagrindiniai žaidėjai užsiiminėja juodąja magija ir moka skaityti vienas kito mintis, ir kad kiti žaidėjai gali prisijungti prie jų, jei stebėdami, ką jie daro ir kalba, viską teisingai išmoks. Taip pat reikėtų pridurti, kad juodosios magijos paslaptys negali būti pasakomos garsiai.

    Kaimo herbas
    Žaidimo aprašymas: Anksčiau kiekvienas miestas turėjo savo herbą. Neseniai vienoje šalyje nusprendė atgaivinti šią tradiciją, be to, nusprendė, kad herbus turės ne tik miestai, bet ir kaimai. Nupieškite herbus savo miestui ar kaimui, o taip pat padėkite tos šalies dailininkams sukurti herbus kaimams, kurie vadinasi: Puskelniai, Šaltupė, Grybinė, Raudonė.

    Kortelė
    Priemonės: dvi kortelės ar kortos.
    Žaidimo aprašymas: Žaidėjai pasidalina į dvi komandas ir sustoja į linijas. Pirmiems žaidėjams duodama kortelė. Žaidėjas įsideda kortelę tarp savo lūpos ir nosies ir taip perduoda kitiems žaidėjams. Komanda, kuri pirma perduoda kortelę iki galo, laimi.

    Mažųjų žvėrelių šokiai
    Žaidimo aprašymas: Visi žinote "Mažųjų ančiukų šokį", kurio judesiai panašūs į ančiukų judesius. Pagal tą pačią melodiją sugalvokite šokį su kitų gyvūnų judesiais: mažųjų kačiukų šokį; mažųjų šuniukų šokį; mažųjų arkliukų šokį; mažųjų paršiukų šokį; mažųjų beždžioniukių šokį;

    Meškiuk, pabusk
    Žaidimo aprašymas: Vienas žaidėjas, "Meškiukas", pasodinamas ant kėdės ir užsimerkia, arba jam užrišamos akys. Kiti žaidėjai išsirikiuoja jam už nugaros. Kiekvienas priėjęs prie meškiuko pasako "Meškiuk, pabusk", stengdamasis iškreipti savo balsą, kad meškiukas neatpažintų. Meškiukas spėja, kas iš žaidėjų tai pasakė. Jei atspėja, tai tas žaidėjas ir meškiukas keičiasi vietomis, jei ne, žaidėjas, žadinęs meškiuką, eina į eilės galą, o kitas žaidėjas bando pažadinti meškiuką.

    Naujas naudojimo būdas
    Žaidimo aprašymas: Visi žino kam reikalinga lėkštė arba puodas, rankšluostis ar staltiesė. Bet šiuos visus daiktus galima panaudoti ir ne pagal paskirtį. Pavyzdžiui, puode galima padaryti akvariumą, o iš staltiesės - vaiduoklio kostiumą. Sugalvokite bent dešimt skirtingų panaudojimo būtų šiems daiktams: adatai, dantų šepetėliui, nosinei, skalbinių segtukui, šaukštui.

    Nežinoma kalba
    Žaidimo aprašymas: Afrikoje kartą mokslininkai rado penkias iki tol nežinomas gentis. Ir mokslininkai labai nustebo, supratę, kad tų genčių kalbos beveik nesiskiria nuo lietuvių kalbos. Vienintelis skirtumas yra tas, kad vietiniai gyventojai prie kiekvieno lietuviško žodžio skiemens pridėdavo priešdėlį. Ir kiekviena gentis pridėdavo skirtingą priešdėlį. Pabandykite tų genčių kalbomis perskaityti gerai žinomą eilėraštį ar tekstą. Gentys naudojo tokius priešdėlius: fer, mur, pip, ap, liap.

    Paukščiai turi plunksnas
    Žaidimo aprašymas: vienas žaidėjas vadovauja žaidimui. Jis ir visi kiti žaidėjai mojuoja rankomis kaip paukščiai. Vadovas vardina gyvūnus ir daiktus, kurie turi ar neturi plunksnų, sakydamas: "Žvirbliai turi plunksnas, drambliai turi plunksnas, ..." Kai pasakomas daiktas, kuris neturi plunksnų, žaidėjai turi nustoti mojuoti rankomis. Vadovas, stengdamasis suklaidinti žaidėjus, visada mojuoja rankomis ir vardina daiktus labai greitai. Jei žaidėjas suklysta (nelaiku nustoja ar pradeda mojuoti rankomis), jis iškrenta iš žaidimo.

    Prisėsk ant baliono!
    Priemonės: gana tvirti pripūsti balionai su viduje įdėtu nurodymu ką reikia padaryti.
    Žaidimo aprašymas: žaidėjai susėda ratu. Imamas vienas balionas ir siunčiamas ratu. Kiekvienas žaidėjas turi visu svoriu ant jo atsisėsti. Jeigu kam nors balionas susprogsta, tas turi atlikti balione nurodytą užduotį (pvz. padainuoti dainą, pašokti, loti kaip šuo ir pan.).

    Saldainių popieriukai
    Tinka: 5 - 10 metų vaikams.
    Žaidimo aprašymas: Jūs esate dailininkai ir dirbate saldainių fabrike. Jūsų užduotis - sugalvoti ir nupiešti popieriukus šokoladui, saldainiams, sausainiams. Be to, popieriukas visada turi atitikti konditerinio gaminio pavadinimui. Štai atėjo užsakymas saldainių popieriukams, kurie vadinasi: pieniški, riešutiniai, uogos, medaus, rožės žiedas, rytietiški, tamsus miškas, svajonių skonis.

    Siamo dvyniai
    Žaidimo aprašymas: Labai seniai, kai dar Tailandas vadinosi Siamu, ten gimė du berniukai Čiang ir Eng. Jie buvo ypatingi tuo, kad jie turėjo bendras kūno dalis, t.y. buvo suaugę į vieną. Pagal šalies pavadinimą berniukai buvo pavadinti Siamo dvyniais. Labai sunku būti Siamo dvyniais, nes du žmonės turi tik dvi rankas. Pabandykite tuo įsitikinti patys: susikabinkite labai stipriai ir pabandykite atlikti tokius paprastus darbus: įverkite siūlą į adatą; degtukais uždekite žvakę; iškirpkite žirklėmis iš popieriaus apskritimą; užriškite bato raištelius; pakeiskite tušinuko širdelę.


    Skulptūra
    Priemonės: skarelė akims užrišti.
    Žaidimo aprašymas: Reikia trijų žaidėjų. Vienam užrišamos akys. Antras atsistoja kokia nors poza ir joje pasilieka nejudėdamas. Žaidėjas užrištomis akimis turi pajusti antrojo formą ir trečią žaidėją pastatyti taip pat.

    Sportinė pantomima
    Žaidimo aprašymas: Pantomima - tai gerai žinoma ir mėgstama meno rūšis. Pantomimos meistrai dažniausiai savo vaidinimuose vaizduoja kokios nors profesijos žmones. Jūs taip pat galite suvaidinti pantomimą ir pavaizduoti: valties irkluotojus ir vairininką; disko metiką; šuolininkus į tolį ir aukštį; sunkumų kilnotojus; sinchroninio plaukimo grupę.
    Žaidimo variacijos: dalyviai gali paeiliui vaidinti be žodžių kokį nors animacinio filmuko personažą, kokį nors daiktą, gyvūną ar kt..

    Suvaidintas anekdotas
    Žaidimo aprašymas: Anekdotas - tai trumpas pasakojimas su netikėta pabaiga. O kiekvieną pasakojimą galima suvaidinti. Tačiau pirmiausiai prisiminkite anekdotą, kurio pagrindinis veikėjas būtų: liūtas; zuikis; varna; meška.

    Šalta, šilčiau, karšta
    Žaidimo aprašymas: Vienas žaidėjas išeina iš kambario, o tuo tarpu likusi grupė susitaria kokį nors daiktą. Atėjęs į kambarį žaidėjas turi surasti sutartą daiktą, o grupė jam padeda sakydama "Šalta", jei žaidėjas yra toli nuo daikto, "Šilčiau", jei artėja, "karšta", jei visiškai priartėjo prie daikto.
    Variantas: Grupė gali padėti ieškoti daikto dainuodama dainą. Jei žaidėjas toli nuo daikto, dainuojama tyliai, kuo arčiau daikto, tuo garsiau grupė dainuoja.

    Vadovas
    Žaidimo aprašymas: Žaidėjai susėda ratu. Vienas žaidėjas išeina iš kambario. Likę žaidėjai susitaria kas bus vadovas. Vadovas rodo judesius, kuriuos kiti žaidėjai kartoja. Judesiai gali būti bet koki. Vadovas karts nuo karto keičia judesius. Kai yra susitarta dėl vadovo, žaidėjas grįžta į kambarį ir vadovas pradeda rodyti judesius. Žaidėjas turi atspėti kas iš tiesų vadovauja judesiams. Spėti jis gali tris kartus. Jei atspėja, vadovas eina iš kambario. Jei neatspėja, išrenkamas kitas žaidėjas, kuris išeina iš kambario.

    Visi piešia
    Priemonės: iš anksto paruošti popieriaus lapai su įvairiomis kreivėmis, taškais, geometrinėmis figūromis.
    Žaidimo aprašymas: Užduotis žaidėjams - iš duotų linijų pabaigti piešti kokį nors daiktą.

    Improvizuota pasaka
    Visi dalyviai susėda rateliu ar aplink stalą ir pradeda kurti pasaką, kiekvienas pridėdamas po vieną žodį, bet kokį, kuris jų nuomone tinka. Pvz., vienas sako: "eina", Antras sako: "kurmis", trečias: "šienauti", ketvirtas: "ir", penktas: "sutinka"... ir t.t. Pasaka keliauja rateliu, kol sukuriama iki galo ar pabosta.

    Virvės
    Padalinti dalyvius į dvi komandas. Kiekvienai komandai duoti po tris surištas storas apie 2-3 metrų virves. Vienas komandos žmogus laiko surista virvės galą, o kiti trys - tris palaidus virves galus. Reikia supinti kasą. Reikia pinti taip, kad dalyviai nepaleistų savo virvės galo ir nardytų vienas per kitą. Kasa turi būti supinta taisyklingai. Laimi ta komanda, kuri kasą supina pirmoji.

    Vėjas
    Dviems žaidėjams ar dviems žaidėjų grupėms, sėdinčioms priešais duodami šiaudeliai. Viduryje ant stalo padedamas vatos gumulėlis. Žaidėjai turi pūsdami šiaudeliais nupūsti vatos gabalėlį į priešininkų pusę.

    Įžymybės
    Visiems žaidėjams ant nugarų užklijuojami įvairių įžymių žmonių (muzikantų, politikų, mokslininkų ir t.t. ) vardai. Kiekvienas žmogus gali paklausti vieno žmogaus po 3 klausimus pvz.: Ar aš muzikantas ? Ar aš aktorius? Ar vaidinau filme „Terminatorius"? Kiti žaidėjai gali atsakyti tik „taip" arba „ne". Taip kiekvienas vaikšto klausinėdamas kitų, kol sužino, kas užrašyta jam ant nugaros.

    Obuoliai
    Obuoliai sukabinami ant siūlų. Žaidėjai turi suvalgyti obuolius, nepaliesdami jų rankomis. Laimi tas, kuris suvalgo obuolį greičiausiai.

    Taurės ir šaukšteliai
    Žaidėjams išdalijamos taurės ir šaukšteliai. Kiekvienas iš jų turi šaukšteliu semdamas vandenį iš dubens kuo greičiau pripildyti savo taurę.

    Kvaileliai ir protingieji
    Žaidimui reikia ne mažiau kaip 4 žaidėjų, o daugiausiai - 16. Iš jų du būna vedėjai - vienas vienos komandos, kitas kitos. Komandoms duodamos trys užduotys:
    1 užduotis. Vienas žaidėjas turi erzinti priešų komandą. Jei priešų komanda išsilaikys penkias minutes neprasijuokusi, ji laimės šią užduotį. Jei prasijuoks - pralaimės.
    2 užduotis. Kas greičiau išgers iš stiklines Vandenį.
    3 užduotis. Vedėjai užduoda klausimus - du vienai komandai ir du kitai. Pvz.: kas Lietuvos prezidentas? Kokie Teletabių vardai? Kiek kojų turi voras? ir pan. Už teisingą atsakymą komanda gauna tašką.
    Laimi ta komanda, kuri surenka daugiausiai taškų. Pralaimėjusieji lieka kvaileliai.

    Trikojis
    Porai dalyvių surišamos kojos, taip, kad pora virsta trikoju padaru. Tokios kelios poros turi varžytis tarpusavyje - kuri greičiau nubėgs numatytą distanciją.
    Žaidimo variacijos: taip pat galima padaryti trasą su kliūtimis, kurią dalyviai turi įveikti šuoliuodami įlipę, pvz., į bulvių maišus.


    Estafetės
    Reikia pripūstų balionų ir badmintono rakečių arba tiesiog lazdų. Pripūstus balionus reikia kuo greičiau numušinėti iki finišo. Tas kuris pirmas, tas nugalėtojas. Galima dalyvius suskirstyti į dvi komandas. Tada laimi komanda, kurios visi dalyviai greičiau baigia estafetę.

    Kas greičiau vandenį perneš į kitą indą vaikišku šaukšteliu ar kastuvėliu ar pan., kas greičiau nuneš šaukšte įdėtą kiaušinį (beje, šaukštas gali būti nešamas ne tik su ranka, bet ir įsikandus su burna) ir pan.

    Žaidėjams duodama po 4 degtukų dėžutes ir užrišamos akys. Žaidėjai turi užrištomis akimis padėti degtukų dėžutes ant apverstų taburečių keturių kojų. Kas greičiau atlieka šią užduotį - tas laimi.

    emiliukas

  4. 1
  5. 1

    Man atrodo nelabai tiktu. Bent jau savo vaiko krikstynoms as jos niekaip nepritaikyciau....

    Jorkaile

  6. 1

    na gaana grazu.manau jog tiktu

    nade

  7. 1

    As manau ,kad netiktu juk kiekvieno vaiko atsakymas vis skitingas butu, o ir si zaidima zaidziant reiketu sedeti prie kompiuterio juk per tokia svente nesinori sedeti prie kompiuterio,nebent viska pati parasytum ir tai laiko daug uzima geriau paprastesniu mano manymu,emiliukas parase nemazai visko pasirinkimas nemazas, o ir internete ju pilna :))

    ikmeskute

  8. 1

    tai tada nemanau,kad galėtų tikti,juk gali ir negražių žodžių sugalvoti ir pasakaitė jau nebetiks krikštynoms.nežinia kaip kam pasirodys tokia pasakaitė.jei rimti žmonės tikrai nesupras tokio žaidimo.

    emiliukas

  9. 1

    ten kaledu seneliui laiskas gaunas, galvoju ar tiktu. man sako isvartysi ka nors ir labai liuks prie stalo uzsiemimas gausis. mazdaug kad padet vaikui parasyt laiska, tik kad ta svente labai toli tad...

    redusis

  10. 1

    nu tai ten suvedi zodzius kokiu reikia paspaudi gale viskas ir gaunas pasakele

    redusis