• 2ats.

    Peršalimas, antibiotikai. Ar gali antibijotikai sutrikdyti menesiniu cikla?

    Sveikos,

    Štai mano istroja...
    Išvažiavau į kitą šalį atostogų, ir savęs nepasaugojau. Kadangi buvau prieš tai apsirgusi, ten begalo stipriai sušalau kojas ir pradėjo varyt į tualetą labai dažnai. Šlapinimasis buvo įprastai toks pats kaip ir visada, tik skaudėjo pūslę nusišlapinus, lyg kas degintų.Pirma pagėriau urosept, o po to teko eiti pas gydytoja. Išrašė antibiotikų uvamin retard., nes perėjo ir į inkstus ko gero, nes nugara begalo skaudėjo, tik dabar mažiau... Turėjau susirgti mėnesinėmis, bet nesusergu... Ar gali būti, kad tie antibiotikai sutrikdė visą ciklą? nes prieš mėnesį pasimylėjau su vaikinu, bet jis užbaigė ne manyje. dariausi nėštumo testą kelis kartus dėl viso ko, bet jis neigiamas. jei kuriai nutiko panašiai, prašau pasidalinkit informacija. :)
    P.s - atsipraša jei sukūriau naują temą. :)
    Ačiū!

    Karolina002MėnesinėsĮsimintasĮsiminti

Atsakymai

  1. 1

    mm gali nepasirodyti ir del streso, ar del fizinio kruvio. gal del ligos labai stresavot? PS man buvo, kad nuo per didelio fizinio kruvio (sporto) nepasirode. Del antibijotiku, taip nera buve.. Bet jei nestumo testas neigiamas, nemanau, kad laukiates. Nebent daretes is karto po pasimylejimo ir buvo praeje per mazai laiko..

    Anonimas

  2. 1

    Taip pat šlapinantis karts nuo karto pasikeisdavo šlapimo spalva į rausvą kaip kraujo, bet dabar nuo antibiotikų to nebėra. Gėriau kelias dienas ir buvo apmažėjęs, bet ne visiškai. Gydytoja sakė užbaigti gydymą 7d. Tęsiau ir niekaip nesusergu...:(((

    Karolina002