• 22ats.

Mikrobange. Draugas ar priesas?

Sveikos,paskaitynejau viena diskusija kur mamytes aptarinejo kaip geriausiai sildyti vaikeliui maisteli. Kai kurios paminejo mikrobangu krosnele. Man net siurpas nukrete...Ar daugelis mamu taip butent ir sildo maista? Skaiciau begale strapsniu apie jos zala suaugusiams,nekalbu apie vaikus ir nesciasias. Jog joje pasildytas maistas tampa visiskas slamstas.O kai jos veikia nepatartina net arti stoveti. Kokia jusu nuomone? Ar joje sildytumete maisteli savo mazyliui?

Lina169Vaiko sveikataĮsimintasĮsiminti

Atsakymai

1. 7

ir draugas ir priesas.patogu kai reikia skubiai,bet stengiuos kuo maziau.visada verdu sviezia maista,taip sveikiausia,ir mazylis gauna tik sviezia.

liuks

2. 4

radau straipsniuką:)

MIKROBANGĖJE KROSNELĖJE RUOŠIAMAS MAISTAS – LĖTA SAVIŽUDYBĖ
    Mikrobangų krosnelės – pavojus sveikatai.
    Daugiau kaip 90% Amerikos namų (apie lietuvius duomenų nėra) nuolat naudoja mikrobangų krosnelę ir taip aukoja sveikatą dėl patogumo. Mikrobangų krosnelė yra greitas ir patogus būdas paruošti maistą, ypatingai kai šiandien visiems trūksta laiko. Bet problema yra ta, kad mikrobangų krosnelėse pašildytas ar virtas maistas yra labai pavojingas sveikatai. Be to, pačios mikrobangų krosnelės spinduliuoja elektromagnetines bangas, kurios taip pat yra pavojingos sveikatai. Deja, daugelis žmonių apie mikrobangų krosnelių pavojų net neįtaria.
    1991 metais vienoje Amerikos ligoninėje prieš perpilant kraują jis buvo pašildytas mikrobangų krosnelėje – kraujas buvo šildomas labai trumpa laiką ir tik iki kūno temperatūros (37 laipsnių). Deja, perpylus mikrobangų krosnelėje pašildytą kraują, ligonis mirė. Tai buvo skausmingas, bet svarbus įrodymas, kad šildymas mikrobangų krosnelėje žymiai pakeičia objekto cheminę struktūrą. Jei tik iki 37 laipsnių pašildytas kraujas tampa pakankamai toksiškas, kad sukeltų mirtiną autoimuninę reakciją, tai kas atsitinka su maistu, kuris būna šildomas ilgesnį laiką ir aukštesnėje temperatūroje.
    Mikrobangų krosnelėje vyksta kur kas daugiau procesų nei šildymas. Labai didelis kiekis energijos, veikiantis šildomą maistą, suskaido baltymų molekules ir sukelia reakcijas, kurios nevyktų, naudojant kitus maisto gaminimo būdus. To rezultatas, - sukuriamos naujos ir organizmui nepažįstamos molekulės, kurios yra toksiškos ir net gali būti kancerogeniškos. Tai paaiškina biomechaninius pakitimus, kurie buvo nustatyti vieno tyrimo dalyviams.
    Šveicarų eksperimentas.
    Šveicarijos Federalinis Technologijos institutas (Swiss Federal Institute of Technology) atliko eksperimentą, ir jis patvirtino, kad mikrobangų krosnelės kenkia žmonių sveiktai . Buvo tiriamas savanorių (kurie valgė mirkobangėje paruoštą maistą) kraujas. Rezultatai buvo šokiruojantys:

1. Tyrimo dalyviams sumažėjo hemoglobino kiekis kraujyje, to rezultatas, - mažiau deguonies pernešama į ląsteles.
    2. Savanoriams padidėjo cholesterolis ir baltųjų kraujo ląstelių (leukocitų) kiekis. Padidėjęs leukocitų kiekis rodo, kad organizmas patiria stresą, į organizmą pateko infekcija/toksinas (ar kitas nepažįstamas svetimkūnis), arba atsirado pažeista ląstelė, kurią reikia sunaikinti.
    3. Limfocitų kiekis sumažėjo, o tai - imuninės sistemos silpnumo požymis.
    4. Negana to, savanorių kraujo serume buvo rastas padidėjęs šviesą skleidžiančių bakterijų (light-emitting bacteria) keikis. Tai paaiškinama tuo, kad elektromagnetinių bangų energija išlieka maiste, kas ir sukelia energijos pokyčius kraujyje ir bakterijų dauginimąsi bei švytėjimą. Šis atradimas parodo, kad net vanduo šildytas mikrobangų krosnelėje yra nesaugus vartoti.
    Mikrobangos kenkia akims.
    Tyrimą atlikęs profesorius teigia: mikro bangų radiacija (spinduliavimas), "atsitrenkdama" į akis sukelia ilgalaikius pokyčius. Nors mikro bangų skleidžiami spinduliai yra neskausmingi ir nesukelia žalos iš karto, per ilgesnį laiką tai labai kenkia akims. Pakartotinė (dažna) mikro bangų radiacija (spinduliavimas) sukelia kaupiamąją žalą akims (pasekmės pasirodo po kurio laiko). Tas pats pasakytina ir apie mikrobanges krosneles. Žmonės, nuolat naudojantys mikrobangų krosneles, gali labai pakenkti akims ar net visiškai prarasti regėjimą.
    Berlyno mokslininkas Berliner Stiftung Warentest (Berlin Foundation for Product Tests) 1990 - siais metais patvirtino faktą, kad visos rinkoje esančios mikrobangų krosnelės skleidžia sveikatai pavojingas elektromagnetines bangas.
    Augalai ir mikrobangų krosnelės.
    Dar vieno eksperimento metu viena grupė gėlių buvo laistoma paprastu vandeniu, o kita - mikrobangėje pašildytu ir atvėsintu vandeniu. Mikrobangėje šildytu vandeniu laistomi augalai labai greitai sunyko. Išvadas darykit patys.
    Mikrobagų krosnelėje šildytas motinos pienas.
    Stanford University School of Medicine (California) mokslininkai atrado, kad kaitinant motinos pieną mikrobanginėje krosnelėje (72 -98 laipsnių) daug griečiau dauginasi bakterijos: E. Coli bakterijų kiekis padidėjo 18 kartų. Taip pat sunyko 96% immunoglobulin-A antikūnių, kurie labai svarbūs, kovojant su į vaiko organizmą patekusiais mikrobais. Net ir šildant 20-25 laipsnių temperatūroje, E.coli padidėjo 5 kartus. Tyrimo išvada – mikrobangų radiacija turi proinfekcinį poveikį, kuris yra nepastebimas naudojant vien šiluminį efektą.
    Kitame Vienos (Austrija) mokslininkų atliktame tyrime nustatyta, kad kūdikių maistas, šildytas mikrobangų krosnelėje, kelia pavojų vaiko sveikatai ir ypač imuninei sistemai.
    Doc. Lita Lee 1989 m. žurnale Lancet (Britų medicininis žuranalas) rašo: Mikrobangėje pašildytame kūdikių maiste trans-amino rūgštys (baltymų molekulės) virsta sintetiniais cis izomerais. Sintetiniai izomerai – cis-amino rūgštys ar trans-riebalinės rūgštys - yra biologiškai neaktyvios. Dar daugiau, viena amino rūgštis – L-proline – pavirsta į d-izomerą, kuris yra žinomas kaip neuro-toksinas (nuodija nervų sistemą) ir nephra-toksinas (kenkia inkstams).

"Mikrobanginis" maistas sukelia vėžį.
    Straipsnyje „Health Effects of Microwave Radiation – Microwave Ovens“ Doc. Lita Lee rašo, kad kiekviena mikrobangų krosnelė skleidžia sveikatai pavojingą elektromagnetinę radiaciją, ir verdant/šildant maistą mikrobangų krosnelėje susidaro organiniai toksinai ir kancerogenai. Taip pat „mikrobaginis“ maistas skatina vėžį, kenkia smegenims ir širdžiai. Mokslininkė tvirtina, kad mikrobangų krosnelės yra daug pavojingesnės nei daugelis galvoja. Išvadoje pažymima:
    * Mikrobangėje ruošiant mėsą, susidaro d-Nitrosodienthanolamines – gerai žinomas kancerogenas.
    * Mikrobangėje verdant/šildant pieną ir grūdinius produktus (pvz.: košes), kai kurios amino rūgštys pavirsta kancerogenais.
    * Mikrobagėje atšildant šaldytus vaisius, juose esanti gliukozė (cukrus) tampa kancerogeniška.
    * Kancerogeniniai laisvieji radikalai susidaro mikrobangėje verdant/šildant augalinį maistą, ir ypač šaknines daržoves (morkas, burokėlius).

Mikrobagų krosnelių maistas – lėta savižudybė.
    Vieną kartą mikrobangų krosnelėje pašildytas/virtas valgis žmogaus nenužudys, bet per ilgesnį laiką, nuolat vartojant šitokį maistą, organizmas yra alinamas, ir anksčiau ar vėliau jus užklups ligos. Anksčiau ar vėliau oficialiai bus paskelbtas faktas, kad mikrobangų krosnelės sukelia vėžines ir kitas ligas bei yra ne mažiau pavojingos nei rūkymas (prisiminkit kiek laiko praėjo, kol buvo oficialiai paskelbtas rūkymo pavojus sveikatai). Mikrobangų krosnelėje virto/šildyto maisto vartojimas - tai lėta savižudybė. Ruošdami maistą mikrobangėje žmonės sutaupo laiko, bet už tai moka sveikata ir trumpina savo gyvenimą.

Ant mikrobangės reikia dėti spyną.
    Susipažinus su visais straipsnyje išvardintais pavojais, ant mikrobangų krosnelės reikia dėti didelę spyną ir niekada jos daugiau nebenaudoti.
    * Labai sumažėja maistinė vertė (prarandami vitaminai ir mineralai).

Mikrobangų krosnelių liga.
    Aprašydami mikrobangų krosnelių skleidžiamą radiaciją, Rusijos mokslininkai net išskyrė "mikrobangų krosnelių ligą". Pirmieji jos simptomai yra žemas kraujo spaudimas ir lėtas širdies ritmas. Vėliau pasireiškia chroniškas simpatinės nervų sistemos aktyvumas (streso požymis) ir aukštas kraujo spaudimas, taip pat gali būti galvos skausmas, galvos svaigimas, skausmingos akys, nemiga, irzlumas, skrandžio skausmai, nervinė įtampa, nesugebėjimas susikoncentruoti, padidėjusi apendicito rizika, kataraktos, reprodukcinės (lytinės) sistemos sutrikimai ir net vėžys. Šie chroniški simptomai gali sąlygoti antinksčių išsekimą (nuolat jaučiamas nuovargis, alergijos) ir išeminę širdies ligą (vainikinės arterijos užsikimšimas ir širdies smūgis).

emiliukas

3. 3

mikrobangeje niekada nesu sildziusi kudikiui ir jau dabar paaugusiam vaikuciui jokio maisto,,ne sau tai sildausi

nade

4. 3

Mes mikrobange retai kada naudojam. Vaiko maisto niekada nesildziau.

Jorkaile

5. 2

maista mikrobangėje tikrai patogu šildyti,bet jokiu būdu mažyliui ten jo nešildau juk tam yra pieno šildytuvai,o mišinėlio aplamaio negali šildyti jį tik šviežia reikia duoti

xxxxx

6. 2

mes net neturim mikrobanges. vaikui maisto joje tikrai niekada nesildyciau, net jei ir tureciau ja. kai gaminam, tai stengiames padaryt tiek maisto, kad iskart suvalgytume, na o jei reik pasisildyt tai priklausomai nuo patiekalo sildome keptuveje arba puode. pritariu nuomonei, kad "mikrobangine leta mirtis".

eaa

7. 2

mazyliui niekada nesildziau maisto mikrobangeje ir neketinu to daryti. randu kitokiu, tinkamesniu tam budu. juo labiau, kad sau maista irgi vengiu ten sildytis, skonis labai pasikeicia ir apskritai nera sveika...

romantike

8. 2

na mano nuomone neutrali,dabar viskas kenkia,maiste ir tai slamsto pilna,bet juk nuo to nebadaujame,o valgome,nors tiksliai ir nezinom ka valgom

nesvarbu

9. 2

sutinku su mirkrobangu krosnele sildyti maista daug patogiau, bet man asmeniskai maistas skanesnis pasildytas ant vyrykles ar orkaiteje. pati vengiu mikrobabngines ir vaikuciui maisto nesildysiu joje.

wiktoriuke

10. 1

As kai jos neturiu,tai man ir jos nereikia.Tai nei draugas,nei priesas.

grirute