Atsakymai

  1. 4

    na as pati kai darau pratimus tai pradejau nuo 20atsilenkimu virsutiniams pilvo preso raumenims,20 apatiniams,20 soniniams ir taip toliau,tas pats ir su kojyciu raumenim,bet su kikviena diena didinau po 10,.taip pat priklauso ar anksciau sportuodavot,nes as pati jau daug metu karts nuo karto darydavau pratimus tai ir kruvis pas mane zymiai didesnis.

    sandradan

  2. 3

    Liekninančios tabletės - http://tonzes.com/slimlt.htm
    mano pazistama numete 11 kg per tris savaites.. rezultatai ispudingi.

    yadaterumaku

  3. 2

    anksciau darydavau po 100 kiekviena diena

    Erika

  4. 2

    Aš vakarais po šimtą ir daugiau padarau...

    laimike

  5. 2

    vien atsilenkimu napakaks.Teks ir mityba pakoreguoti kad matitusi resultatas.O resultatu teks ilgokai palaukti,sakyciau be keliu menesiu nieko nebus

    sandi

  6. 2

    Anksciau nesportavau. Dabar tik kasdien po pusvalandi ant treniruoklio, sakau ir pilvuka dar reiktu padailint. O atsilenkimus tik 3 diena dar darau.
    Oho, Lukniukas. As galvoju apie 50. Bet reiks tada didint bent iki 80 :)))

    reda83

  7. 2

    manau apie 200 atsilenkimu per diena.

    Aurvile

  8. 2

    na ziurint kaip su svoriai ar be ju darysi kartu priklauso ar tu sportuojanti ar ne, be to ar ka be atsilenkimu darai ar ne, tiesa vel ant kamuolio ar tiesiog ant grindu.. pilvo raumenys sudaryti is 6 grupiu raumenu tad rezultatu matymasis nulems ne vein atsispaudimai bet ir kiti pratimai, begiojimas.. as tai apie valanda laiko darau pratimus su svoriais..

    vejune

  9. 2

    manau reikia ne vien atsilenkimu kad matytum gera rezultata,reikia bento val ar dvi ivairios mankstos

    gabytux

  10. 1

    Pradziai pakaktu 20 atlilenkimu, o paskui kas 3 dienas atsilenkimu skaiciu didint po 10 vnt.

    Imbiere